Det kryper i kroppen på mig .

Här är en stor enda röra i vårt hem just nu , grejer överallt & lådor opackade som packade.
Men fyfan vad det kryper i kroppen på mig & jag vet inte i vilken ände jag ska börja i
om jag ska vara ärlig .
Eftersom vi kastade ut skänken igår så är det småplock som inte kommit i någon låda än
så det har tagit över köksbordet , lådor i både hall & vardagsrum
sen stressen över Linn´s rum haha .
Vi ska försöka packa hennes grejer helt idag så hon är med & gör det
så inget som ska bli sparat blir kastat & tvärtom .

Jaja nog om det.
Igår var vi på kalas & åkte vid halv 7 ungefär , hämtade Linn & sen hem .
Blev packa , käka pizza & titta på film.
Jag & Linn trängdes i en av fotöljerna haha & jag slockande som ett ljus rätt som det var.
När älsk & Niklas väckte mig så var nacken helt sne såklart :/

Idag ska vi som sagt packa & städa, titta på film & lite så .
Niklas ska sova här i natt också :)
Trevligt med lite besök faktiskt & eftersom man inte ses så ofta är det ännu roligare.

Nu kom Linn med en illaluktande Snoris så jag får nog ta & byta blöja på henne ;)








Postat av: Zara

Vart ska ni flytta ? :)

2009-09-06 @ 15:02:21
URL: http://harskrivsomdetmesta.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?