En kopp kaffe & en bit Toblerone .

Ängla somnade för en stund sedan , fanns ingenting i världen som kunnat hålla henne vaken
till kl 20 så det var bara att ge upp & låta mini-monstret få sova innan jag varit ihjälslagen haha.
Så hon lär inte sova försen sen kväll idag anar jag men det är ok .
Eftersom jag själv är dålig har jag ingen ork att brottas med henne jag är en  hemsk morsa men skit i det !
Rutiner kan vi öva på en annan dag.

Så nu sitter jag här med en god & efterlängtad kopp kaffe , en bit Toblerone för att bli lite pigg
& älsk ringde precis & sa att han slutade nu när han egentligen skulle jobba till 20 så det var härligt att höra
saknar honom som bara den & när han kommer hem ska vi äta pannkakor haha.

Vår kök har även blivit invaderat av bananflugor & det är inte några.
Vi har kastat ut all frukt & dom jävlarna är kvar.
Haft tvärdrag & jagat dom med flugsmällaren men icke dom blir ju bara fler !
Jag hatar dom & blir bara äcklad & vägrar vara i köket mer än nödvändigt.
Men jag har bett maken att köpa vinäger eller ättika så dom jävlarna kan dö :D

Nej nu ska jag änga tiden åt lite viktigare saker som att plugga .








Postat av: carro

Har du hört talas om att man kan göra "flugsaft"? :)

Det funkar skitbra.. Jag har nästan alltid en kopp ståendes och har aldrig bananflugor då!



Du blandar typ vinäger, saft och diskmedel. Man kan välja lite olika grejjer, men det ska vara något med socker så dom lockas dit och typ diskmedel så dom kladdas fast och dör! :D

2009-09-25 @ 15:22:31
URL: http://nindo.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?