Höst = Sjukstuga hos fam. Onttonen.



Jag har inget immunförsvar eller det känns som jag inte har något,
minsta lilla så blir jag supersjuk & nu har jag lyckats bli det igen .
Ängla har snorat de senaste dagarna idag har det varit rena snorkalaset
om man säger som så , torka näsa 30 gånger varann minut ungefär.
Jag är hängig & ont i halsen som tusan & huvudet är sprängfärdigt .
Roligt ju , har inte tid att vara sjuk , jag måste orka plugga & fixa lägenheten
innan flytten som det bara är 1 vecka kvar till.

Jaja Ängla har iallfall inte varit på gott humör idag, hon har mest varit ledsen
& vägrat äta , vägrat sova, vägrat vara på golvet, vägrat sitta hos mig .
Hm , lättare & skriva hon har vägrat ALLT.

Älsk slutade redan vid 16.10 idag så det var ju skönt, jag började måla köket för andra gången
så nu håller älsk på & tar alla kanter & skit som jag inte ger mig på haha .
Ängla slockna redan vid 19 .00 så vi får se om vi får sova inatt men det tror jag.

Smarta som vi är så tänkte vi inte på att vi kanske skulle lagat mat INNAN vi började måla
eftersom vi inte har någon köksfläkt så blir det bara äckel i hela köket varje matlagning
& det är nog ingen bra kombination med nymålade väggar så vi får se vad vi ska äta idag.
Blir väl pizza eller något åt det hållet :(

Ska försöka ge mig på lite pluggande har en hel del att läsa & sen börja på skrivuppgifterna.
BLÄ , jag är inte alls motiverad idag för jag vill helst krypa upp i soffan &
tycka synd om mig själv haha.









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?