Idag har det skurats !

Nu är flyttstädningen över för vår del tack & lov.
Mamma kom vid 9 med bullar så vi kunde käka lite frulle tillsammans sen började
jag & älsk nere i den gammla lägenheten , jag städade & han tömde lådor & skit
som var kvar & vid 12 tiden kom Chornelya,Niclas & NovaLee .
Så jag & Chornelya har städat & killarna har kastat skit & flyttar över det sista
så nu är det överstökat & imorgon lämnar vi nycklarna :D
Färgen kommer förhoppningsvist på Fredag så vi kan börja måla också !

Imorgon ska vi till Ullared med Chornelya & Niclas , ska bli härligt .
Ska handla lite till lägenheten & kläder till oss alla & lite födelsedagspresenter till Ängla & Linn.
Sen blir det pluggande & packa upp lådor här hemma.

Usch , aldrig mer ska jag flyttstäda nästa gång anlitar jag någon annan som gör det
det är värt varenda öre för jag har slagit i fingrarna så in i bomben & händerna äckliga av alla medel.
Nejtack , aldrig igen säger jag bara.
Men har inte tänkt ge mig på en flytt på lååång tid !

Jaja , har inte så mycket mer att skriva nu faktiskt .
Ska strax hoppa i säng men först ska jag plugga lite & så.








Postat av: carolin

okej. men det är betygen från grundskolan jag ska läsa upp alltså matte, engelska &samhällskunskap och NTI hade ingen sån kurs men dom har pratat om att starta en sa syon på komvux.

2009-10-01 @ 04:34:48
URL: http://cna.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?