Idol & en kopp kaffe.

Just nu sitter jag med en god kopp kaffe & glor lite på datorn & Idol .
Vilka tondöva människor det finns egentligen som verkligen tror att dom
är duktiga, det är mest tragiskt haha.
Jag har själv ställt upp i Idol & då sjöng jag "Hultsfred" med Björn Rosenström ,
enbart för min kompis skulle försöka komma med & jag skulle hacka på som sällskap,
jag tänkte ju inte köa i flera år för att sitta & vänta direkt ;)
En kul grej helt enkelt , men många man ser är ju seriösa & då tänkte jag bara stackars människa !
( Och så skrattar jag i tio år efter )

Jaja idag har Ängla pratat med sin storebror , hon sken upp som en sol men sen
var det ju inte kul längre haha hon vill ju helst äta upp telefonen & när man inte får det
blir man förbannad istället såklart.
Annars har det inte hänt mycket , vi har busat med Snoris , lagat mat &
Snoris roade med sig & kladda med allt så det blev ett gott bad efteråt.
Hela hon var kladdig från topp till tå om man säger som så .


Nej nu ska jag se om min sötnos ska sova trots att hon är piggelin ikväll ;)









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?