Jag blev plöstligt ett energiknippe :D




Idag började dagen med att jag vaknade vid 5-6 tiden ute i fotöljen ,
hoppsan Kerstin ungefär , hade iallfall somnat där ute & otroligt nog hade jag inte ont i kroppen.
Jag & älsk lägger oss alltid samtidigt i vanliga fall de få gångerna vi gått in var försig kan man nog räkna på en hand om man säger som så & jag har en förmåga att somna framför tvn alltid .
Men traska in i sängen & fick sova till 8 innan Snoris tyckte det var morgon.

För en gång skull åt jag frukost själv ( ja med Ängla som sällskap men iallfall )
brukar aldrig äta när det bara är jag men idag slog jag på stort.
Sen vid halv 11 gick vi till Chornelya, Niklas & NovaLee på en fika .
Där var det fullt hus haha men det var jättetrevligt & vi gick vid lite över 14 tiden .
Snoris var jättetrött men skulle inte sova men helt plösligt somnade hon i famnen på mig
bara sådär & det händer ALDRIG annars.
Hon sover än faktiskt , vaknat till en gång & somnade efter 2 min igen .
Men det är första gången idag & lär bli den enda för hon ska sova i normal tid idag .

När älsk kommer hem funderar jag på att dra en sväng till IKEA eller vi rättare sagt,
titta på lite möbler & grejer & hittar vi något får vi väl köpa det & ha det stående i 2 v ;)
Ängla behöver ju möbler i sitt rum, hon har ju bara sin säng & sitt skötbord/byrå
sen backar med leksaker så det ska inredas såklart.

Lite snack om Ullared i helgen också , vaknas födelsedagar snart &
alla behöver kläder & lite tavlor mm så det är perfekt att åka dit men vi får se
hur det blir , antingen nu eller efter flytten .


Jaha nu ska jag avrunda detta inlägget & slänga på en kanna kaffe :)
Sitter & längtar till min fina man kommer hem  <3










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?