Jäkla blogg.se

Såg precis att inlägget jag skrev i morse inte publicerat så det fick bli det nu ;)

Svärmor var en stund innan & drack kaffe & nu har jag precis lagt Snoris .
Insåg att gå & hämta ett paket som väger närmre 4 kg inte är en bra ide
när jag troligen inte får in paketet under vagnen ..
Så jag får snällt vänta med & hämta det.

Älsk hade pratat med fastighetskötaren också , vi ska få färg & måla i den nya lägenheten
eftersom dom inte hinner göra det själva , samt att golvet i vardagsrummet troligen byts nästa år.
Sen färgen i vardagsrummet i denna lägenheten fick vara kvar om de nya hyresgästerna ville ha den .
Perfekt ju :)

Fick även en lapp om att 1 okt 12.00 ska vi ha lämnat lägenheten & nycklarna mm .
Hur fan ska detta gå egentligen ?
Vi kommer ju inte till den andra lägenheten försen då !
Jaja , får ta & ringa U & höra hur vi ska göra.
Sen är det ju skitroligt att det är mitt i veckan ...
Men det behöver jag inte ha huvudvärk över idag .


Nu ska jag kasta in lite kroketter så jag får lite frukost/lunch i mig ;)









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?