Klappar mig själv på huvudet & säger duuuktig.

Jag har precis gjort klart uppgifterna för denna veckan, nu återstår lite läsning
men det är lätt att göra för jag såg att jag bara har ca 25 sidor kvar.
Dock var novellanalysen en svår nöt att knäcka , jävla lustig läsning om man säger som så .
Fick läsa den säkert 15 gånger innan det klarna till i skallen på mig,
men mycket är nog att jag inte använt hjärnkontoret på x antal månader
så man är halvt om halvt rutten haha.


Just nu sover lilltjejen vilket är perfekt för min del , hann göra klar de sista frågorna &
har tid att läsa lite bloggar & skriva lite själv:)
Ska ta lite mer kaffe & läsa de sista sidorna .
Trots att jag är jäkligt lat av mig så har jag hunnit klart med ett par dagars marginal vilket
förvånar mig rätt bra .
Men det gäller att vara effektiv & ligga i när man väl gör något !

Varit tele2nissar här idag & satt ett bredbandsuttag i hallen , Ängla var jätte facinerad
& ville helst fram till killen & sno de verktyg som hängde i hans byxor haha.
Hon gallskrek inte när han pratade med henne otroligt nog , hon är inne i en blygperiod igen
så oftas skriker hon halsen av sig när någon tittar på henne & säger något .

Jaja , hittar inte kameran vilket är rätt illa :S
Får leta vidare sen eller kanske ringa min man & fråga om han lagt den någonstans ?










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?