Lördag .

Väcktes kl. 10 idag, så det blev ingen sovmorgon direkt men jag är lika glad för det,
käkade frukost sen började älsk & Niklas fixa ner garderoberna , dom åkte ut
från balkongen ( bor på 1 vån ) , sen åkte nattduksborden & skänken ifrån köket.
Så nu är dom på tippen & jag la Ängla precis .

Vårt sovrum är jättestort helt plötsligt , tänk vad lite grejer kan ta plats.
Men ack så dammigt det var under dom jäkla garderoberna usch :S
Nu är det värsta borta , nu återstår bara packning & städning.
Imorgon ska jag få hyfsat snyggt här igen inför Måndag så dom som ska kolla på lägenheten
inte vänder i dörren haha.

Om 3 timmar ska vi på kalas , ska hinna duscha & likna en människa igen .
Sen blir det hem & packa ännu mer.
Vi försöker hinna så mycket som möjligt denna helgen så det mesta är gjort annars
ska man packa , måla , städa mm samma helg & det har vi inte tid med.
Sen får man passa på när hjälp finns;)

Jaja , annars har det inte hänt mycket denna lördagen .

Btw , såg  " Män som hatar kvinnor " igår , jäklar vilken film !!!!
Dom som inte har sett den måste se den , jag satt som klistrad &
alla svenska kriminalfilmer såsom beck & wallander som jag vanligt vis älskar
kan slänga sig i väggen , för denna var nästan FÖR bra !










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?