Lycka !




Jag tänkte slänga in ett inlägg när jag ändå sitter vid datorn .
Fick precis världens glädjebesked & sitter med ett stort leende på läpparna,
detta kunde verkligen ingen hoppas på , vilken jävla tur !!
Kan inte skriva vad det gäller men jag är så glad .

Mår inte så bra i övrigt , är varm som satan & vill gärna sova in i nästa vecka,
men just nu är det så mycket som ska göras att jag inte kan det.
Har packat 3 lådor idag iallfall , böcker, lite filmer & så .
Nu ska jag skriva ner vilka kurser jag ska söka imorgon , skiter i hur dålig jag är
ska dit oavsett så jag får ansökan gjord.
( Vet inte om jag berättade att programet jag sökte inte skulle vara på distans iallfall,
så jag ska söka lite annat roligt istället
)

Jaja , nu orkar jag inte skriva mer ...








Postat av: sandra

så fruktansvärt sött bild på ängla. amen du kan ju inte skriva att du inte kan skriva vad de gäller, nu blev jag super nyfiken :D vad handla de om :D`? haha

2009-09-03 @ 21:27:54
URL: http://chiquiitta.blogg.se/
Postat av: Carolin

kan det vara att du är gravid? :P

2009-09-03 @ 22:05:50
URL: http://cna.blogg.se/
Postat av: Lisa

Skönt att du är glad :D du får berätta sen ^^



Ängla är söt som vanligt :D :D

2009-09-04 @ 12:02:50
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?