Nu är jag nöjd :)

Idag har vi varit hos svärmor ett par timmar , jag hjälpte henne med att sätta upp
nya gardiner & Ängla slängde ner en stor kruka så farmor fick dammsuga :P
Hon är makalös & ska på A L L T som man inte får leka med ,
men det gjorde inget enligt min sväris eftersom det är henne barnbarn haha.
Sen blev det en vända till OJ & köpte lite till tacosen vi ska äta idag & panelgardiner
för 29 kr inte illa sen får vi se om dom kommer användas eller inte .

När vi väl kom hem sisådär vid halv 2 tiden var det bara & lägga lilltjejen &
göra veckans närvaroprov som jag varit nervös för eftersom det varit jäkla massa & läsa
& det har känts som ingenting har fastnad men där hade jag fel hade  alla rätt så det är jag nöjd med :D
Nu ska jag sätta mig med skrivuppgifterna så skiten blir klart.
Sen blir det tvätta & en vända till sväris igen & hämta medel till köksluckorna .


Får förmodligen nycklarna på Måndag efter besiktning men allt hänger på
om den är städad ordentligt mm så måtte hon som bor där ha den i bra skick så
vi kan flytta .
Jobbigt nog kan vi inte boka släp eftersom inget är hundra :(

Jaja , nu ska jag inte skriva mer , fortsätta tjuvkika på Förlossningskliniken .
Jag sitter alltid & bölar till det & får sug efter att föda 20 gånger om eftersom
det var en underbar upplevelse & något jag kunnat göra dagligen haha .








Postat av: Zara

Haha jag bölar också o får sug till fler när ja glor på förlossningskliniken haha :P

2009-09-25 @ 21:57:02
URL: http://harskrivsomdetmesta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Eller hur! Jag vill föda igen :D det är så jävla häftigt!

2009-09-26 @ 15:46:45
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: carolin

jag bölar också varje gång jag ser det. man vet ju hur lyckliga dom blir. tänker alltid på så lycklig man blev &vilken känsla det va att få upp sitt barn på bröstet..

fast varje dag hade jag fan inte velat födda barn! haha



ska ni skaffa fler snart eller? :)

2009-09-26 @ 17:17:49
URL: http://cna.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?