Orka?




Blogglusten börjar försvinna mer & mer hela tiden faktiskt.
Snart blir det väl en sketen bloggpaus igen .
Men eftersom jag är totalt sönderstressad är hjärnan avstängd & fungerar inte normalt.
Glömmer allt och inget ungefär & kommer på allt mitt i natten .
Men ioförsig så spelar det ingen större roll i vissa lägen känner jag men ja det är en annan historia.

Idag har vi varit hos mina föräldrar & käkat . Ängla har busat & åkt skatebord & jagat
sin moster & gapat efter henne .
Sen blev det hem & plugga medans Älsk & Ängla åkte till Familia & lämnade tillbaka en tröja ,
handla rengöringskit till flyttstädningen .
Johan kom förbi en stund sen när han åkt traska vi bort till Chornelya,Niclas & NovaLee för lite kaffe vid halv 8 .
Älsk fick åka efter ett tag för lite kris grejer jag inte går in på i bloggen .
Så snälla Niclas körde mig hem vid 22 tiden så vi slapp gå i mörkret haha & Snoris
somnade på 2 röda på en bilfärd som tar ca 3 min ;)
Så nu sitter jag här & har precis skickat in mina skoluppgifter & väntar på min man
som fortfarande inte har kommit hem men det är förståligt så .

Ska sätta mig framför tvn en stund & bara slappna av det behöver jag .
Att flytta är det värsta man kan göra har jag kommit på i varjefall när man har en liten hemma & ska hinna med pluggandet , blir sjuk & en man som jobbar dom tiderna han gör !

Håll tummarna att vi får flytta in i morgon !!!!








Postat av: LUCY*

Åh vad söt hon är!!! Håller tummarna på att flytten går bra. Vi kör första flyttlasset på tors, bara D & jag.. jobbigt :(

2009-09-28 @ 08:18:55
URL: http://lucy.webblogg.se/
Postat av: Jessica

vilken tuff jacka

2009-09-28 @ 18:55:21
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Postat av: Natha

Åh så otroligt söööt =)!

2009-09-28 @ 21:33:51
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/
Postat av: Emma

Hittade nyss hit via Emilie - Mamma till Liam.

Ser att du är 20 år och gift. Vad spännande :) Hur kommer det sig ni valt att gifta er "redan"? :)

2009-09-29 @ 13:22:17
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?