Phu ...




Precis lagt Snoris nästan & städat klart.
Tagit sin lilla tid efter allt jäkla röjande här hemma.
Nu ska bara de sista skräpet ut men det ska killarna ta sen :D
Just nu står min man & diskar & Niklas sitter med sin dator ,
vi är översociala som ni kan läsa , mohaha .
Snart blir det film som gäller.

Imorgon ska vi nog kika förbi Chornelya & NovaLee på en kopp kaffe & lite skitsnack ,
det är en dos man kan behöva efter att ha möglat i snart 2 veckor med sjuka i hemmet ;)
Efter lunch kommer folk & ska glo på lägenheten också .
Sen vet jag inte alls vad morgondagen bjuder på.
Förmodligen blir det ju en vända till gymmet, men blä motivationen är noll just nu
just bara för jag trivs förtillfället, men ja får väl säga hellre tjock & lycklig än
smal & olycklig ?
Vikten är inte allt, att vara för smal är mest äckligt har jag insett.
Man ska ha lite & ta i istället för att kunna räkna revben med blotta ögat som förr.
Nej tack , just idag vill jag aldrig se ut som jag tidigare gjort.
Men fråga mig imorgon så skulle jag nog dö för det haha .

Usch vilket förvirrande inlägg men tja , sån är jag !









Postat av: Fia - Novas mamma

Så söt hon är. Och va stor hon blivit. har inte läst din blogg på ett par månader så det är stoooor skillnad:) Sockersöt iaf :)

2009-09-07 @ 21:06:49
URL: http://annsofieakesson.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?