Så var det kväller.

Tömt garderoberna idag , bara det som måste vara kvar som ligger där .
Blev 3 svarta sopsäckar med kläder som ska till Uff , det är inte illa för
att vara mig efter som det mesta är mina kläder, annars samlar jag på mig
men idag kände jag att det var en hel del som aldrig kommer användas.
Hittade även massa kläder som var oanvända så det var ju roligt ;)

Vi hämtade Niklas i stan innan också så han ska vara här i helgen ,
imorgon ska vi på kalas för Älsk´s brorsdotter & sen fortsätta packa & hålla på .
Även kasta massa på tippen bara skönt & bli av med skiten faktiskt .
Och det roligaste är ju att Linn kommer imorgon <3
Ängla kommer bli helt överlycklig av att se sin syster vill jag lova !

Jaha , annars har jag inte mycket att skriva .
Ängla är inte så pigg på att sova men så fort hon slockat ska vi kolla på film
& tjocka oss med godis , chips & dippa.
Jag satsar på att bli lite fetare förstår ni .

Nej allvarligt jag bryr mig inte , noll motivation förtillfället
men det är klart jag har en man som älskar mig oavsett hur jag ser ut &
ger mig komplimanger för hur vacker jag är dagligen då försvinner
hjärnspökena & man har inte lika bråttom helt enkelt !
Det kommer, det kommer .

Nej nu ska jag väl kika vidare & sen vara lite social med killarna .









Postat av: Natalie

Hej!



Jo det tycker jag med.. skönt att han kan va snäll också :)



Vilken gullig liten bebis du har förresten <3



kram! / Natalie

2009-09-05 @ 00:35:20
URL: http://natali3.blogg.se/
Postat av: Natha

Låt kilona rinna av av sig själv, de gör dom till slut! Fast det egentligen inte spelar någon roll, huvudsaken är ju att man är nöjd med sig själv och att ens partner är nöjd, visst? =) Så var glad att han ger dig fina komplimanger :D Å du är alltid fin ändå!

2009-09-05 @ 23:09:14
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?