Sjukstugan .

Inte blivit mycket skrivande här inte , men det finns ju rimliga förklaringar.
Ängla är sjuk än & på råga på allt blev jag sjuk igår .
I förrgår var vi hos mamma för min svägerska var där ,
fick presenter från min bror :)
Märkte även att Ängla var alldeles rödflammig i hudet men avvaktade,
igår var det samma så jag ringde sjukvårdsupplyssningen som tyckte vi skulle
åka upp till barnakuten , så det var bara & ringa hem älsk &
när vi kom upp så var det inget annat än en virusinfektion så det var bara & ge alvedon
& vätska eftersom hon bajsar enormt mycket så hon inte blir uttorkad ,
men just nu lever hon på välling så vätska får hon .

På eftermiddagen/kvällen tyckte älsk jag skulle vila lite eftersom jag är sliten
som tusan efter en veckas bärande , tröstande , minimal sömn så
dom åkte iväg & köpte nya badleksaker till Snoris & temp efter vår är spårlöst borta
& örontempen är inget vidare på småbarn .
Jag kände mig inte kry men trodde det berodde på trötthet men när jag vaknade
var jag kallsvettig & mådde apa , tog en temp & hade feber.
Snyggt ju!
Bättre blev det inte heller så älsk sa att han skulle vara hemma & ta hand om Ängla
idag men det gillade inte jag först men idag är jag tacksam att han är hemma.
Har ont i hela kroppen & vill bara lägga mig under täcket & bli där.
Hoppas detta är över lika snabbt som det kom & att Snoris ska bli frisk snart .

Jaja ni får har överseende att det är dött i bloggen , återkommer när jag/vi är piggare!








Postat av: Anonym

Krya på dig!

2009-09-03 @ 13:50:29
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Zara

Usch, ikke kul o va dålig :/

2009-09-03 @ 21:23:39
URL: http://harskrivsomdetmesta.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?