Slå något hårt i huvudet på mig !

Är äckligt trött just nu så jag skulle behöva få något hårt i skallen & vakna lite.

Jaha , dagen har bjudit på en hel del idag, mest vardagstråk som tvätt & lite städning.
Men vi mötte Therese & Nea i Perslund strax efter lunch så det blev iallfall 2 timmar ute idag.
Älsk hade ledigt halva dagen så vi åkte ut till mina päron & hämtade en bok ,
sen var det bara hem & tvätta ungefär :P
Varken tv, internet eller telefonen fungerade på ett bra tag men det var tydligen
inte bara vi som haft det problemet här idag men det är kanske telenissarna som ställt till det.
Men skit i det nu fungerade iallfall & jag har kunnat skicka in mina uppgifter & göra närvaroprov.
Min mobil har också fått ett frispel eller snarare mitt simkort för det fungerar inte som det
ska så imorgon kommer det ett nytt förhoppningsvist så man kan ringa & sms som normalt igen.
Allt i hemmet har något fått en förbannelse över sig , verkar ju inte bättre!

Nu ikväll kom Ängla på en ny rolig sak man kan göra ; Klättra upp på vagnen & ställa sig i den .
Inte jättebra men vi blev måttligt chockade av att se henne sitta där till & börja med haha.
Hon somnade först vid lite över 22 idag så nu ska jag passa på att umgås med min man
& ta mig en macka , har fan inga kakor eller chips hemma illa illa.
Jo det är nog det som gör att jag gå ner i vikt sakta men säkert mohaha :D

OCH BARA FÖR ATT jag hittat kameran & skulle ladda upp lite bilder
så strular blogg.se .








Postat av: Angelica

Hej, guud vilken fin blogg du har :) Försöker hitta någon som kan hjälpa mig med min.. Är det du eller någon annan som hjälpt dig med bloggen? :) Kram

2009-09-16 @ 10:12:38
URL: http://angeliiicaj.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?