Snart ska det spenderas lite pengar..

Snart ska vi traska mot bussen .
Ängla somnade precis så det är rätt skönt så hon inte är ett monster när
vi ska gå i butiker & försöka hitta lite till henne.
Ska slänga i mig en kopp kaffe till sen ska jag kolla en sista gång så allt är
med eftersom vi troligen blir borta ett par timmar, vi ska käka lunch & så där också .

Nu hoppas jag Therese inte missar bussen bara haha ;)
Ska komma ihåg & ta lite bilder också jag är rätt dålig på det i vanliga fall
men nu ska det bli ändrig .


Jaha nu ska jag inte sitta här & skriva utan bli färdig & hinka kaffe .
Hörs lite senare .








Postat av: Natha

Ja overallen verkar skitbra :D den är puffig och mycket bättre fodrad än den lillen hade förra året känns de som iaf :P men jag ville ha en overall med resår i ärmarna å inte sånt där kardboardband(?) men ja den är snygg ju ;)

2009-09-20 @ 21:45:08
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?