Stort gattis till ..

LISA & INGO som idag 14.27 blev föräldrar till en söt liten Alva .
Hon vägde 3290 gr & 50 cm .
 
 

Idag har vi varit i Perslund med Chornelya & NovaLee , drack lite kaffe & snacka skit.
Sen blev det en runda till barnvagnsaffären här i hålet & sen hem till hennes svärmor.
Kom hem vid 5 tiden tror jag & sen blev det bus med Ängla & älsk kom hem .
En runda till Netto & sen fixa käk , natta en envis unge & nu sitter man här .
Skulle ha pluggat men får bli imorgon istället huvudet är som gröt om man säger som så .

Nu ska vi snart gå & nanna kudde & jag hoppas verkligen jag kan få liiite sovmorgon
imorgon med så jag orkar plugga järnet ;)










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?