Ängla 1½ år idag <3


Idag blir lillfisen 1 ½ år , man kan ju undra vart tiden tagit vägen för fort har det gått,
man har inte riktigt hunnit med känns det som & månderna går en efter en .
Men tänk så mycket som hänt under denna tiden.

Min stora tjej , det värmer så i hjärtat varje gång jag ser henne , hon är mitt allt helt enkelt !
Det finaste som finns är när hon kommer " Min mamma" & vill mysa , det gör gott för mammahjärtat kan jag lova ;) Fjantigt kanske men så är det.

Sen är man ju favoriserad på morgonen också dvs jag är den som får sova här i hemmet.
Hennes stackars pappa får stå ut med militär fasoner med ett försiktigt litet "bu" eller "pappa" och reagerar han inte så hänger hon 2 mm från hans ansikte & vrålar ut "PAPPA" tills han öppnar ögonen & upprepar proceduren om han stänger ögonen haha.

Hon har börjar bli lite mer mammig nu igen , efter en väldigt lång pappasjuka .
Men hon är pappas flicka utan tvekan men mamma duger bra ibland hon med ;)

Finns ju massor man skulle kunna skriva och jag har tänkt skriva om , saker hon gör , lär sig & säger men när man väl ska skriva ett inlägg så försvinner allt , så det får helt enkelt utebli .

 










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?