Ängla med sina foppatofflor ;)

 
Ängla visar stolt upp sina nya skor ;)


Idag fick Ängla ett par foppatofflor & dom passade perfekt & hon blev jätteglad.
Hon har sprungit runt med dom & visar upp dom med glädje haha.
Vi har länge sagt att vi ska köpa ett par till henne eftersom hon gillar att springa i våra
& nu fanns det i hennes strl (kunde dock varit någon strl större men det är inte hela världen)

Klart att lillan också skulle ha ett par foppatofflor som resten av familjen ;D










Postat av: Sandra

Vad fina! Dottern fick ett par förra sommaren som hon älskar och hon brukar ha dom som inneskor på dagis. Nu är det på gränsen till att hon kan ha dom, så jag får väl köpa ett par nya i år. :-)

2010-04-30 @ 09:04:29
URL: http://photoshopbilder.blogspot.com/
Postat av: Veronica

Jo men amningste är sånt med fänkål. Bara att om man kallar det amningste så kan de ta ut hutlösa priser :P jag kör på fänkålsfrön i varmt vatten bara. funkar fint :) äppeljuice dricker jag varje dag så det tror jag inte hjälper på mig tyvärr :(

Trevlig Valborg,

Kram

2010-04-30 @ 12:02:40
URL: http://attblifler.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?