I dag har vi hållt oss ute hela dagen :)




Idag har vi inte tillbringat allt för mycket tid hemma för vid ca 14 gick vi ut & kom inte innanför dörrarna förren 19.45 ungefär . Vi har varit i parken med Therese & Nea , först blev det lite fika handling på OJ sen begav vi oss till parken & parkerade oss på en filt medan barnen härjade runt till halv 6 .

Under tiden så lyckades Ängla med lite olyckor , hon sprang & snubbla på något så hon dök rätt ner i marken & fick skrapade hakan lite, sen lyckades hon klämma fast sin tumme i en av av papperskorgarna & slutligen så av misstag åkte hon med huvudet före i rutchekanan & det resulterade i att hela näsa & mun på henne var fulla av sand & två pyttesmå sår på läppen men tack & lov glömmer hon fort & blir inte allt för ledsen i evigheter när hon gör sig illa.

Trots dom små missödena så hade hon & Nea jätteroligt & det är så kul att se hur dom leker med varann :)

Efter parken så gick vi bort till svärmor, drack lite kaffe & Ängla åt någon sked/gaffel mat sen skulle hon ut igen minsann & hoppa i studsmattan så det var bara att gå ut med henne för inne skulle hon inte vara.
Sen begav vi oss hem , älsk mötte oss på vägen & så blev det en snabb runda på Netto ,
hem & bada & duscha , sängen för en trött liten fis & för min del blev det tjöt med syster i telefon.

Ska snart inta sängen faktiskt,  är helt slut efter denna dag & min kropp avskyr mig rent ut sagt.
Har förjävla ont så jag kan lipa men jag kan inte sitta på arslet hela dagarna för att undvika det så
jag får helt enkelt bara gilla läget .

Imorgon bitti kommer mamma med frallor, det ser vi fram emot sen blir det självklart ut & leka en massa :)








Postat av: Emelie, Mamma till David

Söt dotter :D Och grattis till bebisen i magen! En blogg som jag har lust att följa :)

Ha en bra dag!

2010-04-16 @ 10:25:08
URL: http://davidminprins.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?