Idag åkte ringen av.

Idag kom dagen då jag väl fick ta av mig min ring , usch känns naket & hemskt utan den
men den hänger tryggt runt halsen på mig så jag har den med mig hela tiden iallfall.
Kände att med tanke på att jag samlar på mig vätska & det började kännas lite tajt så
fick jag helt enkelt inse att dagen är kommen .

Jaja, inte mycket att böla över "bara" lite mer än 2 mån kvar tills lillen kommer & förhoppningsvis
kan min kropp bli av med vätskan lite snabbare än sist.
Denna gången ska jag verkligen ta råden lite mer ordentligt ex. att dricka massor .
Är dålig på det redan så jag får väl börja träna nu för det kan ju hjälpa lite innan också ;)










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?