Jag saknar min sessa !

Min pappa kom & hämtade oss runt 2 tiden, sen blev det lite käk & så fick jag prata med min fina bror en liten stund, den stunden var värt allt här i världen ! Och imorgon får jag prata med honom igen <3
Vid fem tiden begav jag & älsk oss iväg & Ängla kunde inte bry sig mindre ungefär , som alltid när hon är med mormor & morfar, då gör det inget om vi försvinner roligt nog :P
Blev en sväng inom maxi & handla lite godis & sen hem & dona lite.
Njutit av lugnet men samtidigt saknar man stojet från Ängla.

Just nu håller Älsk på att fixa med hemtelefonen , vår vanliga gav upp igår, den laddar inte för en sekund & skitet köpte vi i Januari , funderar på att reklamera aset !
Tack & lov hade vi en gammal liggandes så vi kan ringa från hemtelefonen snart igen ;)

Ska snart slänga fram lite godis & läsk & sen blir det mys med gubben framför tvn.
Imorgon hoppas jag på att kunna sova länge , men lär vakna av att blåsan är sprickfärdig .


Saknar min lilla snorunge massor, rätt sjukt egentligen för det var inte längesedan man var med henne men tja så är det väl ;) Kommer pussa sönder henne imorgon <3








Postat av: Veronica

Tack & ja det känns undebart att få komma hem :) Hur mår ni, du o magen?

2010-04-03 @ 11:16:30
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ja fy för att må illa. Skönt att du fått ngt som hjälper mot det!! :) Jag mådde inte alls illa, så hormonerna tog väl ut sin rätt på annat sätt. Jag mår bättre o bättre för varje dag. Nu gör det knappt ont längre och blöder knappt längre.. så det känns kalas :)

2010-04-03 @ 17:46:13
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ja överkörd kände jag mig efteråt. Haha. Men nu har jag återuppstått ;)

2010-04-03 @ 21:29:02
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Emilie- Mamma till Liam

jag hade också velat lämna bort liam en natt för att just få den där egen tiden med sambon och göra något roligt tillsammans bara vi 2. men jag är så feg...vågar inte riktigt lämna honom, inte för att jag är rädd att mina föräldrar inte kan ta hand om honom utan mer hur liam och jag kommer att reagera =/ dilema det där !

det där inlägget om att klippa håret på din vildning...kan du inte prova klippa lite i luggen när hon somnat eller hon vaknar lätt...?!

kramar

2010-04-04 @ 10:13:00
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: Emilie- Mamma till Liam

ja jag är ju också van vid att ha liam runt mig heeeela tiden, han har aldrig övernattat någon annanstans...men jag tror oron är mest att han aldrig gjort det för jag litar också på mina föräldrar, tror jag kanske får lämna bort honom en natt för att komma över det själv. =)

prova gå till en frisör annars med henne för där är det ju inte att vara hemma och klippa sig och kan vara lite spännande för henne.

kram

2010-04-04 @ 10:52:47
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: Erika

vad fin blogg du har!

2010-04-04 @ 12:33:11
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?