Jaga fåglar är en rolig sysselsättning.

Frågar ni Ängla är det roligt iallfall. När vi var i parken blev hon lite rymningsbenägen & stack ut därifrån flera gånger & några gånger för att få fatt i fåglarna , jag däremot som fick springa efter uppskattar inte hennes roliga sysselsättning lika mycket efter ett par gånger eftersom höfterna strejkar rätt bra.
Men barnen hade jätteroligt & vi vuxna fick tjöta av oss lite ;)

Efter allt lek i parken gick vi ner till OJ & handlade lite nödvändigheter & som vanligt glömde jag köpa något &
idag var det kaffe , tack & lov bor vi granne med Netto så man behöver inte gå så långt sen haha.
Ängla somnade gott när vi kom hem & sover än, jag sitter & vilar min ömma kropp & snart är det dags att börja på maten för Älsk slutar nu . Tisdagar är den bästa dagen eftersom han slutar redan vid 17.00 då :)

Sen ska jag sätta mig & plugga för det har det inte blivit något av idag så jag får plugga järnet ikväll helt enkelt men det får man leva med .

Nej nu ska jag avrunda här & läsa lite bloggar, kika på fejjan & sen ge mig på maten .








Postat av: carolin

ja precis. iallafall linas häst verkade lite knäpp hehe :P

2010-04-08 @ 08:57:10
URL: http://cna.blogg.se/
Postat av: carolin

hej! du vilket nummer är det när man ska MMS BLOGGA? :)

2010-04-08 @ 16:43:45
URL: http://cna.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?