Kunde det inte varit vindstilla ?

Nästan precis kommit hem efter någon timma i parken med Therese & Nea.
Dock tycker vi inte det var något vidare eftersom det blåste som in i ....
Kan ju säga att det var rätt kallt när man satt ner , barnen hade iallfall roligt som vanligt &
sprang runt som två yra hönor haha.

Nu sover Snoris & jag väntar på att mannen min ska trilla innanför dörren närsom , sen blir det sätta
igång & laga lite mat, dock är fanasin som bortblåst & jag har ingen aning om vad vi ska äta ?!

Sen ska jag plocka undan återigen , Änglas böcker ligger lite överallt & halva sandlådan följde med hem precis så det behövs dammsugas.

Skriver lite mer senare förmodligen ;)









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?