Plugghelg.

Hela helgen har i stort sett bestått av plugg & prov.
Snacka om att hjärnan är färdig bränd nu eller ?
Glad att det är över för nu  eller inte riktigt, har en insändningsuppgift till i en av kurserna
sen är det dags att lämna dom bakom sig & imorgon börjar även en ny.
Mannen & dottern har varit iväg hela helgen känns det som eller halva dagarna iallfall men
det är tråkigt att man inte hittat på något direkt mer än att idag träffade vi Therese & Nea i parken sen gick vi en liten sväng men blev väl runt 2 timmar så det är skönt. Dock var Ängla i det tröttaste lagret & då ska man inte bråka med henne , hon höll på att klösa ögonen ur mig när vi badade & sen blev det välling & nattning, tog inte många sekunder innan vildingen hade somnat .


Imorgon ska jag på glukosbelastning hos BM också, ska blir jättroligt ( läs: inte ett jävla dugg ).
Om gudarna vill mig väl så slipper jag kräkas som en gris.
Ska bli roligt & se hur magen växer & lyssna på lillkillen, trots att jag har en sådan hemma så blir det väldigt sällan man lyssnar konstigt nog, ioförsig kan man inte missa att han lever gott inne i magen för man kan tro han njuter av att misshandla urinblåsa, revben & lägga sig märkligt. Men det är mysigt det också ;)

Min mamma kommer också förbi imorgon när jag kommit hem med frallor så det blir god frukost efter en svältmorgon , inte helt fel ;)
Sen blir det ut med Therese & Nea , så håll tummarna för solsken !









Postat av: Veronica

Ja nu har jag ju bara provat libero och pampers, men jag kör hårt på libero =)

2010-04-12 @ 16:42:33
URL: http://attblifler.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?