Så var hemmet fint igen.

Detta eviga städande, jag städar i stort sett varje morgon & på kvällen är kaoset ett faktum.
Vissa dagar vill man bara spy över det men tja, bara att bita ihop & sätta igång ungefär.
Dock har det uppstått "problem" när jag ska diska, Ängla ska stå vid vasken hon med
& ska pilla, ha kranen, disktrasan, leka med den nydiskade disken mm. Ja, lite dubbelt arbete vissa gånger kan man säga . Hon kan absolut inte stå bredvid vid diskbänken för där finns inget rinnande vatten ju ;)

Har pecis avklarat städningen för idag , under tiden jag dammsög & skura golven så roade sig Ängla vid vasken med sina flaskor & så passar hon på att dricka ur kranen & blöta ner sig helt & hållet.
Men det gör ju inte så mycket, så länge hon har roligt så !

Ska snart ge mig på att få ner henne därifrån , få på henne lite torra kläder & jag kan räkna med rejäla skrik & allmänt raseriutbrott , krig med andra ord.
Det är rätt komiskt att en sån liten person kan ha en sån stark & envis vilja som en annan ,
så man får välja sina fighter annars hade man kunnat bråka med henne hela dagarna i stort sett.

Svärmor skulle nog också komma förbi om ett tag, annars blir det bara plugg, ut en runda & leka & sen plugga lite till . Sista veckan på dessa två kurserna vilket innebär 4 prov i slutet på veckan , så det gäller att läsa på !

Nej nu ska jag se om Snoris vill sammarbeta lite ;)

Fisksoppan igår blev faktiskt riktigt god , så det blir nog fler gånger jag gör den.









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?