Chocolate sprinkles plain

Utav mina päron fick vi något lite roligt, det var typ som chokladströssel som man ska ha på mackorna.
Inget man kan hitta här i svenneland direkt tyvärr för det var riktigt gott :D
Det låter ju lite knepigt & ser knepigt ut men gillar man ex. påläggschoklad så gillar man detta också !









Postat av: sandra

Jo de är inte allt för kul just nu.... jo precis.. men jobbigt eftersom jag mått dåligt en LÅNG LÅNG tid nu.. så ja vi får väl hoppas de ordnar sig.. ja de vet jag att de gör :/

2010-08-04 @ 16:34:01
URL: http://chiquiitta.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?