Första leendet <3

Den 30/7 kom det första svarsleendet , riktigt härligt .
Först ett liten halvhjärtat men sen sken han upp & älsk satt bakom honom & Ängla bredvid mig,
jag blev så glad att jag tjöt , KOLLA ÄNGLA haha .
Ikväll har vi fått se det härliga leendet igen, man smälter !
Dock ville han inte bjuda på fler när jag drog fram kameran haha.
Idag blir även lillkungen hela 4 veckor , tänk vad tiden går fort !
( Kom på mig själv , det är ju faktiskt Måndag nu så IGÅR blev han 4 veckor haha )








Postat av: Veronica

Åh svarsleendet, LYCKA!



Ja en bännkdiskmaskin är visserligen bättre än ingen. Finns ju fan inget tråkigare än disk och med två barn blir det mycket..



Kanske är en killgrejj att gilla mat :D Nim är inte svår så! Han äter gärna :) hihi.



Kram till er, ha en bra dag

2010-08-02 @ 06:10:31
URL: http://attblifler.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?