Igår fick jag veta att jag lever iallfall ...

Igår åkte älsk innan vi vaknade & kom hem strax efter 19 .
Kan säga såhär , mina kids är otroligt duktiga på att ha skitdagar samtidigt & igår var
det självklart en sådan. Jag hade fullt upp att jag inte hann äta överhuvudtaget på hela dagen ,
åt första gången vid 21 tiden då lugnet hade kommit.

Ängla var på ett trotshumör från helvetet, hon flinade bara åt mig så fort jag sa ifrån & tyckte det var jätteroligt när jag kom & tog bort henne från det hon höll på med.
Kelian hade ont i magen såklart , han somnade & vaknade hela tiden.
När lillen däckade ordentligt vid 12 tiden så slocknade Ängla i min famn , när jag la in henne i hennes säng så vaknade hon självklart så jag fick sitta med henne i famnen när hon sov vilket gjorde det omöjligt för mig
att hinna med det jag skulle.

Sen höll vi igång hela dagen , jag såg till att kidsen blev mätta & belåtna men kände inte ro att försöka kasta i mig något själv. Så igår kände jag mig mer död än levande kan jag lova .


Självklart hade vi inte kaos konstant men när båda var goa & glada passade vi på att busa en massa haha.

Men igår var första gången jag var själv med båda barnen en hel dag , så jag hade förutspått att det inte skulle ske smärtfritt ;)

Men vafan , jag är lika glad ändå , mina barn är finast i världen :)









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?