La familia hemma från Spanien igen :)

Igår kväll kom äntligen mina föräldrar & syskon hem från Spaninen där dom varit i 3 veckor.
Ni anar inte hur mycket vi saknat dom haha.
Som tur är har min mamma ringt ett par gånger & vi har smsat en massa så man har ändå
hört lite ifrån dom .

Vi har varit där idag & ätit , fått presenter & bara njutit, min mormor kom också så det var roligt !
Ängla började slita av sig kläderna för hon skulle minsann bada men det tyckte inte vi
men tillslut fick hon prova & doppades halvvägs & trots att hon tyckte det var kallt skulle hon fortsätta.
Tokunge haha.

Strax innan 8 åkte vi hemåt & sen har vi bara slöat & haft oss.
Ska väl hoppa i säng snart , måste börja komma in i lite rutiner nu eftersom älsk börjar jobba igen på Måndag efter att ha varit ledig i 2 mån , kommer kännas riktigt knepigt att inte ha honom hemma hela dagarna.
Numera har vi kommit i säng runt 1-3 tiden på natten , vilket inte är det bästa när man har barn kanske ;)
Men är man nattugglor så är man ( fast ska sanningen fram är det snarare så att jag sitter & ugglar om nätterna & min man får snällt sitta uppe med mig eftersom han inte kan lägga sig utan mig , hemsk jag är va ? )




Jag älskar er mer än ord kan beskriva <3










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?