Trots från morgon till kväll ;)

Ängla är verkligen i trotsåldern , utan tvekan !
Just nu är hon helt upp & ner , ena sekunden superglad & lycklig andra blir hon jättearg
för hon inte får som hon vill .
Hon ställer sig verkligen & V R Å L A R  allt vad hon kan för att få sin starka vilja igenom.
Det är många fajter om dagen med henne om både det ena och andra &
ordet NEJ är favoriten såklart .

Igår gick jag & sjöng när hon var lite arg på mig , då skrek hon " tyst mamma" , hon kan putta bort oss & säga "gå", imorse skulle hon för allt här i världen inte ha de kläderna jag tog fram , jag fick på dom men ungen blev tokig på mig & vägrade i stort sett röra sig ur fläcken för hon hade dom hemska kläderna ;)
Hon ville ha sin fina klänning som hon fått av sina gudföräldrar som dom köpt i Thailand ,
men jag lyckades förhandla lite.

Hon har slutat lyssna på vad hon får och inte får göra helt vissa dagar & man får ju bromsa lite då & ibland blir hon så arg på oss så hon går in på sitt rum & skriker lite sen är det bortglömt igen.
Hon vänder på 2 sekunder & jag kan lova er att man både asgarvar & vill slita av sig håret mellan varven.

Min älskade lilla tjej har förvandlats till ett älskat litet monster just nu.
Vissa dagar undrar man för sig själv om man ska våga sig utan för hemmets väggar &
man ska absolut inte utmana ödet när hon är trött kan jag lova ;)

Det blir verkligen en härlig blandning med två tempramentsfulla föräldrar , det har vi bevis på !

MEN såklart är hon inte enbart trotsig, hon är världens goaste mellan varven & man får många goda skratt & hon utvecklas för varje dag, hon lär sig nya ord & meningar hela tiden. Man vaknar upp på morgonen & undrar hur hon lärt sig allt liksom . Det är härligt att se .
Hon är så jäkla go min dotter<3


Tänk om 2 & 2 dagar blir min fina tös 2 år !
Ofattbart hur snabbt tiden går.










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?