Dag 04 – Min bästa vän

Jag & min bästa vän även kallad min syster är Sofia.
Vi har känt varandra i snart 6 år & hon betyder otroligt mycket för mig.
Vi har många minnen tillsammans , bra som dåliga & jag är tacksam att
jag fick äran att få en sån bra vän .
En sådan vän som henne växer inte på träd & jag vet om att oavsett vad det är
så kan jag räkna med henne för hon står stadigt kvar oavsett om vi kan ha
lite mongoperioder då vi inte hörs på ett tag men så hittar vi alltid tillbaka till varann haha ;)
Trots att vi lever rätt olika liv numera så känns det ändå inte så & hon har funnits kvar trots jag hunnit producerat 2 kids & gift mig haha . 

Hon är som en syster för mig , hon är inte bara en bra vän i mina ögon.
Hon har sett mig som svagast , hjälpt mig upp & gjort mig stark .
Jag älskar henne så högt !


Tack för du finns syster !









Postat av: Sofia

Älskar dej min fina syster! Jag kommer alltid stå vid din sida oavsett vad! Du visade mig vad äkta vänskap är, du är en på miljonen gumman och jag är evigt tacksam för att du finns i mitt liv! Kärlek till dig min underbara syster <3<3

2010-12-02 @ 22:41:13

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?