Mammas hjärta <3

Min mamma ringde tidigare i veckan & frågade om dom fick låna Ängla tills imorgon &
det var ju helt okej & Ängla ville hon med , finns ju inget bättre än momo&moffa ;)
Hela morgonen har hon pratat om att hon ska åka till momo & moffa, frågat när hon kommer
& helst av allt hade hon velat åka direkt när min mamma kom men det fick ju bli en kopp kaffe först .

Vi packade hennes lilla väska också & den har hon haft stenkoll på hela tiden haha.
Nu åkte dom för någon timma sedan & redan nu saknar jag mitt troll som en tok.
Hon må vara ett monster ibland & trotsa allt konstant men det blir så tomt utan henne :/

Kelian sover & Älsk är ute & lagar bilen så jag sitter här i ensamheteten ;)
Mår inte riktigt bra, jätteont i magen & spyfärdig .
Börjar säkert bli sjuk igen , vintern brukar vara en enda lång sjukdomstid för min del haha.










Postat av: Fnulan

Vad mysigt! Och ännu mysigare när dom ber om att få låna barnen! Det gör mina föräldrar massor, nästan så att jag skäms!



sv; Ja han är fin min sambo... trots ett ben för lite och brännskador!

2010-12-03 @ 23:08:48
URL: http://fnulan.se

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?