Bak & stök .

Igår bakade jag både kanelbullar & hallongrottor & det blev riktigt gott om jag ska vara ärlig.
Sen blev det god köttgryta till middag & Ängla den största matkritikern ÄLSKADE den & då
värmer det extra gott i hjärtat :)

Syster kom lagom till att jag skulle sätta igång & baka så det blev lite skitsnack mellan varven också såklart,
sen på kvällen kom Johan & Carro på besök så det var en väldigt trevlig dag igår.

Inte nog med det blev man även Iphone ägare igår så nu sitter jag & väntar på att en akution med ett "Ed Hardy" skal ska gå ut & jag SKA ha det , så najs :)

Imorse kom mamma med bullar så det blev god frukost idag, sen ville hon köpa min Omnia så det gick hon gärna göra, så det blev att tömma den på allt men pennan är borta för snorisen här hemma har kastat iväg den ,
första gången vi inte kan hitta den men den dyker väl upp haha.
I efterhand kom jag ju på att ingen har mitt nya nr & läkare , barnmorskan mm har mitt gamla nr så
syster hade en lur jag kunde ha så länge ifall ifall det ska skulle vara så att dom ringer & avbokar några tider.

Jaja, just nu sover Ängla & syster ska komma hit på lite kaffe så det är vad jag väntar på
så nu ska jag skicka iväg mannen till kaffebryggaren ;)

 









Postat av: carolin

yes :) blev den jag sa =)

2010-02-09 @ 18:07:22
URL: http://cna.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?