Dags för ett inlägg kanske?

Är värdelös på att skriva just nu, men jag prioriterar annat helt enkelt ;)

Orkar inte skriva vad som hänt de senaste dagarna, men vi har träffar lite vänner,varit hos mina päron mm.
Ängla är just nu väldigt tjurig pga tänder & lite små trots är hon inne i men för det mesta
är hon glad & busig som vanligt men av någon andledning blir hon som förbytt så fort någon annan kliver
innanför dörren haha.
Hon blir väldigt arg när hon inte blir förstådd men det är tydligen normalt vid 16 mån ( får månadsbrev )
Men nya ord kommer från hennes mun hela tiden & det är härligt att se henne, hon utvecklas
massor just nu & det är inget jag hade velat missa för allt här i världen så det är så skönt
att hon är hemma med mig hela tiden :)

Just nu sover lillan, hon somnade precis så snart ska vi sätta igång & städa ,
tycker inte man gör annat varje dag men i dessa tider så drar man in grus & skit ,
leksaker letar sig ur Änglas rum & ja gud vet allt haha.

Annars får vi se vad dagen bjuder på, ska iallfall iväg & handla för blöjor måste köpas hem
i rätt strl , vi bytte över till up&go från 10 kg men de bara läcker & är allmänt för stora
så vi får ta dom mindre igen men hellre det är äckliga bajsolyckor hela tiden ;)

Medicineringen går bättre, är inte zombie hela dagarna faktiskt,
på morgonen är jag relativt pigg & orkar med att göra en del.
Igår var det dock en trött dag men hoppas på lite mer energi idag :)

 










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?