Magsjukan har letat sig hit .

När vi skulle åka till Citygross & handla blöjor så kräkte Ängla rätt ut i bilen ,
det var bara att åka inom min svågers jobb & få fatt i lite papper .
Precis när jag skulle springa in på Citygross så kräkte hon yttligare en gång
& nu precis så kräkte hon på mig mysigt nog.
Uuusch för detta !
Men hon är pigg annars men trött som tusan , hennes snuttefilt hamna i skottlinjen för en spya
så den väntar på att få bli tvättad & utan den somnar hon oftast inte olyckligt nog.
Men tvättiden börjar nu vid fyra skönt nog.
Nu ska vi äta lite & så får vi se hur eftermiddag/kvällen blir här hemma med lillan.
Skulle egentligen få lite fika besök men det fick vi hoppa för smitta ner andra & en liten bebis vill vi ju inte.
Det komiska är om jag skulle bli dålig, jag lär ju inte känna skillnad på om det är magsjuka eller pga graviditeten haha :P








Postat av: Sandra

Ofta så brukar man känna skillnaden :P När man får virus i kroppen så brukar kroppen lyckas tala om det på ett eller annat sätt även om man är gravid de gjorde jag iaf. Kommer ihåg en gång när jag var gravid (mådde ju sjukt dåligt under hela gravidteten och kändes jämt och ständigt som man skulle dö men sen blev jag sjuk och då KÄNDES DET VERKLIGEN SOM JAG SKULLE DÖ ;) haha . Men ja om du har tur så märker du inte de eller inte får de alls :D

2010-02-24 @ 18:23:30
URL: http://chiquiitta.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?