Nu så ska det skrivas lite..

Som vanligt är här tyst som graven här i bloggen men snart hittar jag väl bloggsuget igen.
Har iallfall fått fram varför mina inlägg ser helt knepiga ut , pga min webbläsare så nu får jag snällt använda explorer igen när jag bloggar ;)

Sedan sist har det blivit en vända till Ullared, busfabriken mm & lite pulkaåkning.
Idag skulle vi egentligen på rutin ultaljudet men dom ringde & ändrade tiden till imorgon kl.8:15 istället
för någon hade blivit sjuk eller vad hon sa så det var lite tråkigt men tja fick tid snabbt igen så det får väl duga.
Syster kom så vi tog med Ängla & åkte till busfabriken & lekte i ca 2 timmar innan det blev hemfärd.
Sen har jag & Ängla varit hemma själva ett par timmar medan gubben var & fixa med sin Iphone, han är rena nörden just nu haha men ska inte säga för mycket för efter att ha kikat lite närmre på den så är jag lite sugen själv faktiskt , den är ju rätt jävla grym ändå . ( Men det vägrar jag egentligen att erkänna haha )

Nu ska vi snart hoppa i säng , ska upp tidigt imorgon & min mamma möter upp oss vid sjukhuset &
ta Ängla under tiden vi är inne på ultaljudet.
Hoppas nu det lilla livet vill visa upp så vi vet om det är en pojke eller flicka men jag tror som sagt på att det är en flicka & älsk på pojk precis som sist men jag hade rätt sist & tror faktiskt jag har det denna gången också men man kan inte alltid vara säker .














Postat av: Barakids - uppdaterar om allt som har med barn att göra

God dag! Vi surfar runt till föräldrabloggar och vill passa på att tipsa om denna nystartade blogg som kommer uppdatera om allt nytt som har med barn att göra. Kläder, prylar, erbjudanden och rabatter

2010-02-03 @ 14:15:48
URL: http://barakids.blogg.se/
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & gravid med nummer två

Fick ni veta vad det är för en liten knodd i magen ? :)

2010-02-03 @ 18:57:31
URL: http://linajohnsson.blogspot.com

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?