Ny bilbarnstol

Igår såg jag ett erbjudande på en Acta graco Duoflex i barnvagnsaffären här i Åstorp,
ett superpris man inte kunde missa så strax efter dom öppnade i morse var mannen där &
lyckades knipa den sista :)
Den andra vi hade köpte vi för det behövdes ny snabbt & utan direkt eftertanke &
vi båda avskyr den så det kunde inte vara mer läge att hitta denna.
Och inte nog med det så kräkte hon ju faktiskt ner sin gamla stol igår haha.
Men den blir kvar som extra stol om man ska iväg med någon annan så det är perfekt.

När han var därnere kände han lite på Carenas syskonvagn, dom har ju lufthjul på 2010 modell
& det är ett krav jag har, jag har inte gillat carenas vagnar innan just för plashjulen men denna verkar helt ok & något jag kan tänka mig. Ska klämma lite på den sen "bokar" vi en svart så det är klart.
Egentligen så vill jag ha en Easywalker men stax över 10.000 kr  med liggdel så det kan kännas saftigt ifall den inte används & carenan går på halva , så jag får kanske ge med mig haha ;)

Idag kanske det blir bilbyte också , vi får se hur det blir.











Postat av: Matilda; Mamma till Mercedes & Leon

hihi gud så söt hon är i fina stolen :)

tack för tipset om mobilen, iphone känns liiite för mycket för mig, ringer och smsar mest så det blir lite överkurs med en sån haha. men det blev en samsung jet iaf :)

2010-02-26 @ 20:29:35
URL: http://majbebis08.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?