Pizza

Idag har jag fått sova ett par timmar under dagen , älsk tog med sig lilltjejen & var borta ett tag så
jag glodde på OC & somnade gott. När dom kom hem vaknade jag & så hade dom David med sig.
Nu sover Ängla & vi ska beställa pizza till käk , är hungrig som ett djur just nu så det sitter fint med lite pizza
men lär inte hålla med om det efteråt när jag känner mig proppmätt & svinig haha.
Som vanligt blir det en hederlig Vesuvio  ;)
Nej nu ska jag läsa lite bloggar för det har jag inte hunnit med idag haha.








Postat av: Anonym

Ja de är verkligen jätte tråkigt och jobbigt och sorligt.. Kan inte förklara så tråkigt de är. Jo men vi har vatt borta mkt ifrån varandra endå. Men ja vi får väl se vad tiden tar med sig.

2010-02-07 @ 16:54:58
URL: http://chiquiitta.blogg.se/
Postat av: Sandra

Asså vi har pratat om detta, jag & niklas.Ja och de är de ändå han delar med honom inget annat. Jag & Niklas tänker på kevins framtid. Och vill inte att han ska ha 3 pappor i framtiden för de om något skulle bli rörigt. Niklas kommer finnas kvar i bilden men kanske inte som pappa.

Han kommer ju finnas kvar och träffa honom endå. Vi kan inte bara tänka på nu läget, vi måste tänka framåt och tänka smart. Kevin kan inte ha 2 pappor sen de förflutna om man säger så och sen kanske 1 framtida. Han duger fortfarande som pappa men jag tror du ser de på fel sätt.För du är inte i min& niklas situation. Vi försöker lösa detta på ett smidigt sätt och vi kan ses endå. Lätt och säga andra saker när man inte är där själv.



2010-02-07 @ 20:41:29
URL: http://chiquiitta.blogg.se/
Postat av: Sandra

Aboslut. De har ingenting med de att göra.Vi är inte överrens .Vi bara diskuterar och har tankar hur vi ska göra för möjliga bästa. Ja klart man får reagera och säga vad man tycker. De handlar ju fortfarande inte om mig & vad jag tycker. Jag kan ju inte neka hans bio pappa för han var en idiot mot mig. De ska inte kevin lida för.Jag skiter i kevins bio pappa och allt vad de heter. De handlar ju om att kevin och han har rätt och göra vad han vill sen. Jag har en kompis, Hon växte också upp med en styvppappa och har alltid varit som en pappa för henne, sen fick hon reda på att de inte var de och träffade sin riktiga pappa. Men hon har aldrig tilltalat honom pappa. Och anser att de inte är hennes pappa. Och de kan ju bli bra endå och de tror jag med. Men vi vill bara göra de så bra så möjligt och så rätt så möjligt. För vi kan ju inte hindra hans riktiga pappa att träffa kevin som jag försökt som jag vet är lite fel. Och ska jag behöva utesluta min framtid (kille,familj?) för att kevin bara ska ha 1-2 pappor. Drf verka de bästa att nicke bara kanske är som en nära vän ist för pappa. Men som sagt vi har inte bestämmt ngt inu.

2010-02-07 @ 21:53:57
URL: http://chiquiitta.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?