Söndag kväll.

Goddagens !
Idag kom som tidigare nämn mamma på frukost , sen tog hon med sig Ängla & åkte på min lillebrors hockey
som var här ute i Åstorp. Under tiden passade jag & älsk på att åka till Familia & köpa lite kläder till mig.
Hittade EN mammatunika på HM & provade mammabyxor men hallå ? Obekvämare jäkla byxor får man leta efter,
kan verkligen inte med när det är en sån muddgrej på + att arslet ser tio gånger större ut på mig i mammabyxor.
Sen blev leggings & två tröjor inne på ginatricot.
Köpte även 2 bodysar till lillkillen ;)

Sen åkte vi & hämtade Ängla i ishallen & vidare till Jysk för att kolla på garderob men dom hade inget intressant så det blev duschdraperi istället haha.
När vi kom hem så ringde svärmor & sa att vi kunde få en garderob så det tackade vi ju inte nej till så
den ska monteras så fort Ängla har somnat.

Sen har vi varit en sväng hos Chornelya,Niclas & NovaLee & fikat & barnen har lekt.
Vår lilla terrorist var lite dum två gånger  & slet stackars NovaLee i håret men annars gick det smärtfritt ;)

Vi kom nästan precis hem & Ängla har precis fått sitt bad & nu är det dags för sängen för hennes del,
sen ska älsk sätta igång med garderobsbygge & jag ska läsa min nyinköpta gravidtidning & äta tuttifrutti tablettask , finns ju inget godare.
Ska hiva i mig lite piller för har mått riktigt jäkla illa hela dagen men tack & lov inga kräkolyckor.









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?