TEDDY-besök & en sväng på IKEA.

Idag har vi varit på TEDDY-besök , Ängla var jätteglad ända fram till vägning & mätning sen blev hon arg & ledsen & värre blev det när blodprovet skulle tas, hon blir helt galen rent ut sagt & vi försökte muta med russin & majskrokar, avleda med leksaker & sånt men icke, hon ville bara slippa hållas & komma upp.
När det väl var över så skulle plåstret på & eftersom hon spände sig så mycket sprutar blodet lite mer så
sköterskan la en liten tuss imellan & strax därefter slet Ängla bort det så det fick bli ett vanligt plåster bara.

Men Ängla avskyr plåster & gråter när hon ser att hon har det, fattar inte varför haha.
När hon skulle bada ikväll blev hon jätteledsen när hon såg att hon hade plåster i armvecket men
det gick över lika snabbt hennes pappa tagit bort det.
Sen gick hon & pekade på stället dom hade stuckit & skulle självklart visa både mig & pappa sötungen !
Hon kikade även efter likadana på oss men det fanns ju inte ;)

Jaja, efter TEDDY åkte vi till IKEA & kikade lite, handla lite små saker bara & sen blev det
som alltid korv efteråt & det är väldigt uppskattat från lilltjejens sida.
Hon charmade lite äldre damer & vinkade glatt när dom gick haha.
När vi kom hem sov Ängla så jag passade på att lägga mig & vi blev väckta vid 19 tiden av älsk
så ikväll fick Ängla vara uppe en timme extra annars hade det blivit lite konsigt ;)

Ska snart göra mig lite fruktsallad & med gott samvete trycka i mig .
Sen blir det väl bara att mysa med mannen & titta på tv, en stillsam kväll helt enkelt.

BTW, så vann jag akutionen med ett skal till min iphone , ska se om jag inte kan hitta lite fler Ed Hardy som faller mig i smaken :)
( Bild kommer senare för blogg.se har som alltid problem )










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?