Hemsk jävla natt ...

Inatt vaknade jag vid 01.30 av att grannarna höll på så in i helvete ovanför oss.
Studsade med boll eller vad det var & var allmänt högljuda & ursäkta men vem fan lever rövare
mitt i natten när man vet om att folk har barn , jobbar mm & speciellt om man bor i längenhet så tycker jag det är en självklarhet att visa lite hänsyn. Tillslut fick Älsk gå upp inte en utan TVÅ gånger innan dom kunde hålla käften & tack vare dom så vaknade Ängla & somnade inte försen ett par timmar senare .
Likadant var det i lördagsnatt , halv 3 vaknade jag av att det lät som dom spelade bowling & var nere hos oss.
Alltså käre jesus , respekt är väl något man kanske ska lära sig ?
Även då vaknade Ängla också .
Har knappt fått sova i natt med andra ord eftersom lilltjejen ville vakna vid 8 ändå.
Är helt slut & så spyfärdig, just för jag inte fått sova .
Varje kväll i stort sett vaknar Ängla till pga deras håll i gång däruppe & enligt reglerna ska det vara lugnt kl.22.00 när man bor i längenhet men här dammsugas kring 23.00 , stampas i golven, sparkas boll inomhus ( låter så iallfall).
Tjena tjena , nästa gång ringer jag inte på dörren utan skickar vaktbolaget så dom får en trevlig räkning.
Usch alltså.
Må vara bristen på sömn som gör mig så arg men just nu är jag på krigstigen !!!








Postat av: Lisa

Usch vilka hemska grannar!!! Dåligt av dom att inte ha hänsyn - man kan fråga innan man för sånt oväsen om det är OK...



Hm.. Dom drar 25 % i skatt för mig & jag hoppas att det är tillräckligt för jag har ingen lust att betala tillbaka sen :S

2010-01-05 @ 10:29:51
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Therése

Helt rätt.. kan dom inte hålla sig till reglerna så får dom fan ta smällen att kanske bli vräkta oxå? Man måste få ha de lugnt på kvällen när man har små barn!

2010-01-05 @ 12:02:16
URL: http://tstruwe.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?