Ikväll ska det sovas tidigt.

Ska strax hoppa in i en dusch sen blir det sätta på film i sovrummet & förmodligen
slockna rätt fort. Är så förbannat trött , illamående & huvudvärk.
Inte ens glass & godis kunde få väck tröttheten haha.
Jag har bara ätit skit idag eller nu på kvällen.
Åt lite nudlar i eftermiddags det är nog det mest näringsrika jag ätit idag ;)
Lär gå upp 35 kg även denna graviditet, men vet ni va ? Jag orkar inte ens bry mig.
Jag äter hellre skit än ingenting alls !
Skulle även tagit & skrivit till min bror men får göra det imorgon för just nu är huvudet
någon annanstans ...
Sov gott sen gott folk !








Postat av: Sara med familj

Då är jag inte ensam!:) Hade dock inget illamående i början, men åt och åt och åt! Nu är jag upp på + 20 kg:) HEJA!



Må bra är det bästa!

2010-01-05 @ 23:26:39
URL: http://ourson.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?