Lista över 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag har nog gjort mycket jag inte gjort innan men såhär på rak arm är det svårt. Jo jag började plugga med en liten hemma, firat min dotters 1 års dag mm .

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej det kan jag inte påstå.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jadå ett par stycken blev föräldrar !

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5. Vilka länder besökte du?
Danmark

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Min kropp haha, den ska jag se till att få tillbaka detta året ;)

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Oj , svårt.

8. Vad var din största framgång 2009?
Hemlis ;)

9. Största misstaget?
Ja, inget som var värt att minnas iallfall för jag kan inte komma på något.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, varit sjuk hundra tusen gånger ungefär !

11. Bästa köpet?
Många

12. Vad spenderade du mest pengar på?
På Ängla !

13. Gjorde någon dig riktigt glad?
Min fina familj & framför allt min älskade dotter !!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Många.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare får jag nog säga men ledsen över att se ut som ett fetto hela året.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat & unnat mig lite mer saker kanske?

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Oj, spendera pengar kanske?

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma hos mina föräldrar.

19. Blev du kär i år?
Jag har min fina man & jag är kär i honom sedan läänge :)

20. Favoritprogram på TV?
Matprogram & desperata hemmafruar ;)

21. Bästa boken du läste i år?
Aldrig fucka up av Jens Lapidus

22. Största musikaliska upptäckten?
Jadu..

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Åt gott hemma hos mina föräldrar .

24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja det finns det väl alltid ? Men lite tråkigheter ska det väl alltid finnas med ibland?

25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Usch vilken svår fråga, jeans & något svar på överkroppen kanske?

26. Vad fick dig att må bra?
Min dotter , min man, lättare : hela min familj & min fina syster <3

27. Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha kändisar är inget jag blir sugen på direkt :P










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?