Long time no see.

Dålig på att skriva som vanligt men är inte på topp så man orkar inte så mycket.
Precis kommit hem från lekparken, jag, älsk & Ängla mötte upp Therese & Nea där men med tanke
på all snö var det inget vidare väder att leka i för stackarna kunde knappt gå & kallt som satan var det.
Tillslut blev det gunga & ha sig istället men det blev nästan 1 timma ute iallfall så det duger.
Ängla slocknade på ca 2 minuter & sover som en stock nu, det tar på krafterna haha.
Igår fick hon sitta i pulkan i världens snöstorm som kom när Danne var påväg hem från backen ,
mindre troligt båda mina hjärtat såg ut som tomater i ansiktet :P
Nu är älsk & hämtar syster yster , sen ska jag fixa semlor & kaffe , kan behövas lite sånt .
Annars händer inte så mycket mer idag , är lika trött som vanligt & jag läängtar tills denna graviditet är över så man kan leva normalt igen ! Jo just det går in i v. 18 idag också det får jag inte glömma skriva.
Blir väl lite mer sen , tills dess får ni ha det bra.









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?