NU är jag övertygad...

Bebisen buffar låång ner , jag har känt något de senaste dagarna men inte vågat tro
att det faktiskt skulle vara just bebisen men efter att ha läst en jäkla massa har jag insett
att det mycket väl kan vara det eftersom jag är omföderska.
Jag är hundra på att det INTE är tarmarna eftersom det känns högre upp &
detta är precis vid troslinningen jag känner små buffar !
Nu hoppas jag det håller i sig så jag får känna något litet varje dag kanske tom haha
MYS<3
Även beställt en hjärtdoppler ( som ett angelsound ) för skojs skull ,
så kanske man kan få höra lite hjärtljud hemma då & då .
Längtar tills den kommer & hör jag inte då får jag höra dom den 11e hos BM !
Pyret i v.8+4








Postat av: Kadri

men vad roligt o känna första sparkarna

2010-01-04 @ 11:34:56
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: Lisa

AngelSounds är guldvärt! :D vad mysigt med buffar! Åh så mysigt det är att vara gravid :D hihi!



Ska ni ta reda på kön? När är UL?



Btw, föräldrapenning.. Hur mycket betalade du i skatt och fick du betala tillbaka sen? För att det dragit för lite skatt..

2010-01-05 @ 01:10:28
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Fifi

Grattis till plusset igen och vilken fin design du har på din blogg.

2010-01-08 @ 19:17:04
URL: http://fifiness.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?