Ännu en gravid lista ;)

Namn: Alexandra Onttonen       
Ålder: 21
Graviditetssymtom: Illamående & trött som ett svin , molnvärk i magen .
Positivtgravtest i vecka: v.4-5

Då berättade jag för:
Mamma och pappa: 
Direkt
Mina bästa kompisar: Direkt
The girls:  Efter hand.

Min barnmorska hette: Lena .
Vikt vid inskrivningen: För mycket.
Vikt vid förlossningen:  För mycket.

Mat jag var torsk på: Frukt
Mat som fick mig att vilja kräkas: Det mesta .

Illamåendet började: Innan jag ens plussade.
Och slutade: Efter förlossingen.

Mina första mammakläder: Oj , köpte väl en tunnika på mamma avdelningen & det är nog det enda.
Min största modetabbe: Ingen direkt , hade vanliga kläder fram tills han föddes.
Första bebisprylen: Var nog en pyjamas.
Då kände jag första sparken: v.13+?
Jag trodde att bebisen i magen var: Flicka.
Namn jag funderade på:  Hade massor , Diezel var bestämt & hade lite flicknamn men sen ändrade vi oss mitt i allt haha.
Grejer som hände med min kropp: Vad hände inte? 
Så motionerade jag: Jagade Ängla & var ute varje dag i stort sett så promenader blev det en hel del.

Konstiga grejer jag gjorde under min graviditet: Fick rycket på min man när han åt speciellt baconchips , kunde inte med hur han tuggade, störde mig även på andras tuggande i övrigt om det lät mycket sen blev jag väldigt osocial från en dag till en annan :P
Konstiga kommentarer jag fick höra: Inga jag vet .
Konstigaste bebisrådet: Inga faktiskt.
Värsta gravidminne: Hela graviditeten var hemsk.
Bästa gravidminne: Sparkarna & förlossningen & ultraljuden.










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?