En liten röd djävul på axlen.



Innan i kväll var vi hos svärmor & hennes sambo medan älsk städade bilen.
Ängla blir djävulskt trotsig & busig när hon är trött & idag passade hon fint på att slita ner tvätten som hängde i trädgården medan jag sprang med Kelian på armen .
Tro mig , jag fick lite motion .
Ängla rev ner ett plagg , jag snabb med att hiva upp det igen , Ängla ger sig på nästa & jag lyfter bort henne , medan jag hänger upp det ger hon på sig nästan & så håller vi på .
Under tiden försöker jag även hålla lillebrosan lugn som har magont men tack & lov blev det inget skrikkalas på honom iallfall ;)
Ängla tjöt av skratt & tyckte det var hur roligt som helst att få se sin mamma svettas lite.

Vi har även satt upp lite för öppningen till trädgården för inte den rymningsbenägna damen ska sticka på vift,
när hon blir övertrött & ibland när hon vill vara extra busig slänger hon bort grinden & springer iväg .
Idag chockade jag henne ordagrant för hon fick väääldigt stora ögon när hon såg sin mamma ta ett skutt över hela & fånga henne , det var hon inte bredd på eftersom jag varit helt invalid på sistone.
Men såklart var det skitkul att jag kom efter.

Hon börjar nog närma sig 2 års trotsen alla pratar om, hon älskar att göra det man ber henne att inte göra & vi får prata tvärtom språket med henne för att få henne dit vi vill , oftast fungerar det iallfall haha.

Man kan inte riktigt bli arg på henne när hon gör sina hyss eftersom hon charmar en med sitt galna skratt & tjoande , hon är helt enkelt för härlig :)

Men ni kan tro att ungen har en liten djävul på axlen, ibland skulle man behöva 8 armar för att klara av henne för hon är snabb som en vessla.












BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?