FK strular i vanlig ordning.

Gud , FK är nog mina bästa vänner just nu , eller inte !
Deras handläggningstider är inte roliga alls & just nu vill jag spy rätt över dom.
Får se när beslutet & pengarna kommer , har inte större förhoppningar om att se röken av dom på ett tag.
Sånt strul för man blev sjukskriven, men seriöst tror dom att man lever på luft eller ?
Inget att bli arg över egentligen, det skyndar inte på något det tar enbart bara onödig energi från mig faktiskt.











Postat av: Oursons

Dem flesta ha strul med dem, flera av mina vänner har inte fått utbetalning. Verkar som att dem som sökt långt innan får men inte dem som sökt nyss. Jag får mina i morgon men det var läänge sedan jag sökte.



Hoppas det löser sig.

2010-07-26 @ 21:52:26
URL: http://ourson.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?